0537101725 טלפון
איש קשר: דודו
וילה מון בלאן
ישוב: מעונה אזור: צפון
Open
גולשים שצפו בסיור
4163 צפיות
שתף עם חברים
יומן תפוסה אונליין











מבצעים חמים
אין מבצעים


אודות המקום

וילה מון בלאן

 
וילות נופש הן ללא כל ספק פתרון הנופש הטוב ביותר. אם אתם חולמים על חופשה מושלמת, הגיע הזמן להכיר את וילה מון בלאן אשר במושב מעונה בגליל המערבי.

זוהי וילה מוקפת צמחייה ירוקה, אוויר צח וציוץ של ציפורים. קשה לתאר כי פיסת גן העדן הזו נמצאת רק במרחק של כמה שעות נסיעה מהעיר.

רשימת הפינוקים אותם תמצאו בוילה ארוכה ומגוונת, נשמח להציע מפרט של הפעילויות וגם סיור ווירטואלי אשר מציג את הוילה במלוא תפארתה.

סידורי לינה בוילה מון בלאן
שינה טובה היא חלק מאוד חשוב בכל חופשה. האורחים של וילה מון בלאן לנים בסוויטות אירוח מפוארות ומאובזרות.

בכל סוויטה כבר ממתינה לכם מיטה זוגית גדולה עם מזרן רך, כלי מיטה מהודרים ומצעים יוקרתיים.

סך הכול, מונה המתחם 10 סוויטות אירוח אשר מתחלקות בין 2 וילות נופש. האורחים במקום יוכלו לבחור האם לשכור את שתי הוילות או רק וילה אחת.

2 וילות נופש נפרדות מרכיבות את מתחם מון בלאן. בכל וילה תמצאו כ-5 סוויטות אירוח עם חדרי רחצה צמודים, מטבח מאובזר, סלון עם פינת ישיבה וגם יציאה אל מתחם הבריכה הפרטי.

הבריכה עומדת לרשות האורחים בלבד. מתחם דשא מקיף את הבריכה ומשלב מיטות שיזוף יוקרתיות, ערסלים וגם פינות ישיבה חיצוניות.

הוילה מאוד מטופחת ויפה. יש לציין כי מתחם מון בלאן כולל 2 בריכות שחייה נפרדות, אמבטיית ג'קוזי בכל וילה, סנוקר, ברביקיו ומסך טלוויזיה ענק בסלון.

וילה מון בלאן – למי זה מתאים?
קשה לתאר במילים עד כמה וילה מון בלאן יפה ומפנקת. המתחם מעוצב וכל הרהיטים נבחרים בקפידה מתוך הקטלוגים היוקרתיים ביותר.

כאן תגלו את החיים הטובים ותמצאו שילוב מיוחד במינו של יוקרה וכפר.

החופשה הזו אינה דומה לאף חופשה אחרת! וילה מון בלאן שמחה לארח משפחות עם ילדים, זוגות בחופשה שקטה, קבוצות חברים, ארוחות חג, ימי כיף לעובדים או סטודנטים, מסיבות שמחות, אירועים משפחתיים ועוד.

מתאים למסיבות עד אור הבוקר, מסיבת רווקים, מסיבת רווקות או כל מסיבה שתרצו.

אין דיי במילים בכדי לתאר עד כמה וילה מון בלאן יפה וקסומה. הרשו לנו להזמין אתכם אל סיור ווירטואלי במתחם. בלחיצת כפתור אחת תוכלו להתרשם מהמקום ולגלות פינוקים רבים.

בואו לגלות עד כמה הוילה יפה. הסיור נע סביב בריכת השחייה, בסלון המרווח, בין שולחנות המשחק, המטבח וחדרי השינה הנוחים. וילה מון בלאן מבטיחה וגם מקיימת חופשות של פעם בחיים.
תגיות: וילה מון בלאן, וילה לנופש, וילה למסיבות, מסיבת רווקים, מסיבת רווקות, מעונה, וילה בצפון, בריכה , וילה עם בריכה, ישוב מעונה, נופש בצפון,
כל הזכויות שמורות © 2017
* המידע המופיע באתר ביז 360 מעודכן ע"י המפרסמים ובאחריותם *
התמונות הסיורים קודי התכנות והמידע באתר זה מוגן בזכויות יוצרים חל איסור להעתיק או להשתמש בכל דרך שהיא ללא אישור בכתב מהנהלת ביז 360
כל האמור באתר ביז 360 הינו המלצה בלבד, כל העושה שימוש באתר עושה זאת על אחריותו ועל דעתו בלבד.